fredag 25 september 2009

Nu e jag på G


Äntligen har jag tagit mig ut i bloggdjungeln! De små har nattats å den äkta hälften är ur huset... så vad kan jag då göra annat än att börja blogga när veckans Idol-avsnitt är slut?


Självfallet hade jag kunnat lagt min energi på att vika tvätten, plocka ur diskmaskinen, rensa bland skolpapper, se över vad som ska målas imorrn, dragit dammsugaren i hallen eller kollat mailen för tvåhundrade gången idag... men det hade jag ingen lust med, å därför gör jag det inte heller.

- Välkommen till min blogg! Hoppas att du som besökare kommer att njuta av den lika mycket som jag antagligen kommer att göra när jag skriver den.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till zybernätet .. juh fler geekar vi är desto bättre!

Anonym sa...

Är det vendela som flyger med sina egna vingar förresten?=P

Christin Löfstrand sa...

Tack å bock. Självfallet är det hennes egna ;)

Mattias Ericson sa...

Välkommen ut i bloggosfären. Det är alltid bra med kvinnor från V som skriver. Det väger som upp lite.

Mattias

Ann-Louise Eklund sa...

Välkommen till bloggvärlden! Kul att det är någon mer i Malung-Sälens kommun som inte lever i det förgångna ;-)