onsdag 1 september 2010

Radiodebut

Igår gick det nervösa startskottet av stapeln...
Nej då, uppfatta mig rätt. Malungs Vänstern har bedrivit valkampanj länge, eller rättare sagt vår kampanjupptrappning skedde för länge sedan (då vi alltid finns tillgängliga för Malungsfolket, även om det inte är valår)... men igår var det dags att kliva in på radioarenan.


Det var inte alls var så farligt som jag hade föreställt mig. Jag hade preppat, förberett och åter förberett inför gårdagens sändning, i ett desperat behov av att uppfymma någon sorts kontrollbehov och för att lugna nerverna. Men vad bra det gick! Måste säga att jag gick ifrån Jannesgården igår med ett skönt lugn i magen.


Måste passa på och tacka alla supportande och stöttande medlemmar och goa vänner.
- Tack, ni är helt underbara. Vad skönt det är att veta att ni finns där.  

Länk till radioinslaget:

Inga kommentarer: